Go to the store for foreign customers. /Sklep dla klientów zagranicznych.
English   
Русский  

I. WARUNKI OGÓLNE

1.Sklep internetowy znajdujący się na stronie www.avita.pl umożliwia dokonywania zakupów za pośrednictwem internetu, prowadzony jest przez firmę AVITA Sławomir Rutz z siedzibą w Osielsku 86-031, ul. Leśna 40, wpisaną do rejestru ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta miasta Bydgoszczy Sądowego – nr. 94354, której nadano numer identyfikacyjny NIP 554-046-26-00 oraz REGON 093065866.

2.Ceny towarów sprzedawanych w sklepie internetowym są podawane w złotych polskich i uwzględniają podatek VAT (są cenami brutto).

3.Rejestracja w sklepie internetowym przez użytkownika jest równoznaczna z akceptacją postanowień niniejszego regulaminu. Tym samym użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie od sklepu internetowego, na udostępniony przez niego adres e-mail, informacji niezbędnych dla realizacji zamówienia.

4.Dokładamy wszelkich starań aby podane zdjęcie i opis były w pełni prawidłowe i kompletne. Pragniemy nadmienić iż prezentowane zdjęcia maja charakter poglądowy ich kolor, format, rozmiar mogą się różnić od oryginału. W razie jakichkolwiek wątpliwości lub chęci uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z działem handlowym. Prezentowany katalog produktów nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a ma jedynie charakter informacyjny.

II. PROCEDURA SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ

1.Zakup towaru następuje poprzez:

  1. rejestrację użytkownika, (jednorazowo, kolejny zakup po zalogowaniu),

  2. dodanie towaru do koszyka,

  3. wskazanie adresu dostawy,

  4. wyboru metody płatności,

  5. wyrażenie zgody z warunkami świadczenia usług

Każde zamówienie będzie potwierdzone elektronicznie, a w szczególnych przypadkach telefonicznie. Użytkownikowi przysługuje prawo do odstąpienia od zamówienia do czasu potwierdzenia wysłania towaru przez pracownika sklepu.

2.Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia są realizowane w kolejnym dniu roboczym po zaakceptowaniu zamówienia.

3.W przypadku braku zamówionego towaru w magazynie, lub nieoczekiwanego wydłużenia czasu koniecznego do sprowadzenia zamówionego towaru Klient jest informowany o takim fakcie przez dział obsługi klienta przy czym Klient może anulować lub zmienić takie zamówienie bądź jego część.

4.Nieprawidłowo wypełnione formularze oraz zamówienia nie potwierdzone przez Kupującego w ciągu 5 dni nie będą realizowane.

5.Sklep zastrzega sobie prawo odmowy zrealizowania zamówienia w każdym etapie jego realizacji, w przypadku niedostępności zamówionego towaru w magazynie oraz u dostawców lub w przypadkach budzących uzasadnione obawy oraz gdy nie jest przestrzegany niniejszy regulamin.

6.Zastrzegamy, iż z powodu chwilowego braku towaru w magazynie lub innych przyczyn od nas niezależnych możemy zamówienie zrealizować częściowo. Jeśli pojawią się problemy z realizacją zamówienia, niezwłocznie powiadomimy o tym kupującego.

7.Koszt przesyłki ponosi Kupujący.

8.Na zamówiony towar wystawiamy fakturę VAT.

9.Użytkownik, który dokona akceptacji rejestracji w sklepie internetowym, pod warunkiem wyrażenia na to zgody, będzie otrzymywał informacje handlowe na temat usług, produktów i ofert specjalnych wprowadzonych przez sklep internetowy.

III. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

1.Zakupiony towar zostanie dostarczony przez przewoźnika na koszt Użytkownika.

2.Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówienia.

3.Zamówiony towar wysyłany i dostarczany jest tylko w dni robocze.

4.Wszystkie nadawane przesyłki są ubezpieczone.

5.Przesyłki dostarczane są poprzez: RABEN lub GLS (w zależności od wagi) przesyłka kurierska, standard jakościowy czasu dostawy - 2 dni robocze.

6.W celu ustalenia przybliżonego terminu dostawy należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta firmy Avita.

7.Przesyłkę można również sledzić samodzielnie wchodząc na stronę internetową :

RABEN https://polska.raben-group.com/strefa-klienta-raben-logistics-polska/

GLS https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek

8.Za opóźnienie w dostawie, wynikłe z winy przewoźnika sklep nie odpowiada.

IV. KOSZTY TRANSPORTU

Koszty transportu zawierają koszty pakowania i wysyłki towaru.

1.Firma Kurierska GLS:


 

Waga paczki

Standard

Pobranie

Do 25 kg

19,67 zł brutto

19 zł brutto



Przesyłki, których waga przekracza 30 kg są wysyłane na palecie firmą SUUS wg. następującego cennika:

Waga palety

Standard

Do 200 kg

90 zł brutto

powyżej 200 kg

170 zł brutto

Przy zamówieniu powyżej kwoty 1000 netto przesyłka jest na koszt firmy AVITA.

UWAGA: AVITA zastrzega sobie możliwość zmiany kosztów transportu w szczególnych przypadkach kiedy nie ma możliwości spakowania przesyłki w jedną paczkę zarówno ze względów bezpieczeństwa towaru jak i ograniczeń firm kurierskich.

W przypadku ewentualnej zmiany kosztów transportu Klient jest każdorazowo o tym fakcie informowany.

V. SPOSÓB ODBIORU

1.Firma kurierska SUUS i GLS dostarcza paczki i palety pod wskazany adres. W przypadku nieobecności Odbiorcy, Kurier pozostawia awizo z zaznaczonym terminem ponownej próby doręczenia przesyłki oraz ze wskazaniem gdzie i kiedy Odbiorca może osobiście odebrać przesyłkę. Nieodebrana przesyłka przez zamawiającego będzie zwrócona do magazynu AVITA. Ponowne dostarczenie będzie możliwe po pokryciu opłat wynikających z jego zwrotu, równych kosztom dostawy.

2.W chwili odbioru przesyłki Klient ma obowiązek sprawdzić czy jest ona oryginalnie zapakowana. Paczka powinna być oklejona taśmą firmową AVITA, która nie może nosić śladów uszkodzenia. Nasza firmowa taśma jest biała i ma czerwono logo AVITA. Dodatkowo część przesyłek jest również owijana folią stretch. Klient zobowiązany jest również do sprawdzenia czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz jej kompletności w obecności osoby dostarczającej towar. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji ilościowej bądź jakościowej jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej SUUS lub GLS "Protokołu Reklamacji". Z chwilą pokwitowania odbioru na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.

3.W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania, taśm lub stwierdzenia śladów otwierania przesyłki, prosimy nie odbierać przesyłki i jak najszybciej skontaktować się z naszym sklepem lub przyjąć towar oznaczając niezgodność na liście przewozowym jednocześnie spisując protokół uszkodzenia przesyłki na specjalnym druku udostępnionym przez kuriera a następnie złożyć reklamację do naszego sklepu. Reklamacje składane do naszej firmy będą przyjmowane wyłącznie z protokołem spisanym podczas odbioru przesyłki i podpisanym przez kuriera.

4.Reklamacje na uszkodzenia mechaniczne, powstałe podczas transportu, nie będą rozpatrywane bez poprawnie wypełnionego protokołu szkody z kurierem dostarczającym przesyłkę oraz bez fabrycznego opakowania reklamowanego towaru.

5.Przyjęcie przez Państwa przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśniecie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia.



VI. PŁATNOŚCI

1.Klient może wybrać jeden z poniższych sposobów płatności:

  • PRZY ODBIORZE (ZA POBRANIEM) - Zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki.

  • PRZELEW NA RACHUNEK BANKOWY - Klient wpłaca całkowitą wartość zamówienia na numer konta bankowego, który jest podany w momencie składania zamówienia. Towar wysyłamy po wpłynięciu kwoty na rachunek.

  • KARTĄ KREDYTOWĄ - poprzez serwis platnosci.pl.

2.Do przesyłki doliczany jest koszt transportu, którego orientacyjne wartości są wyliczane automatycznie w momencie składania zamówienia i są uzależnione od formy wyboru dostawy oraz płatności i wagi towaru.

3.UWAGA! Przy przelewie na nasze konto prosimy o wpisanie w tytule numeru zamówienia.

Należność za zamówienia prosimy przelewać na podany niżej nr konta:

Nr konta: 06 2490 0005 0000 4530 4211 4367 PLN

Nazwa konta: AVITA Sławomir Rutz, ul. Leśna 40, 86-031 Osielsko

Nazwa banku: Alior Bank SA

VII. ZASADY POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

1.W przypadku reklamacji na podstawie gwarancji należy:

a/ podpisać kartę gwarancyjną imieniem i nazwiskiem,

b/ dołączyć notatkę z opisem uszkodzenia,

c) dołączyć dowód potwierdzający zakup reklamowanego towaru (może być ksero),

d/ wysłać towar na adres: AVITA Sławomir Rutz, ul. Leśna 40, 86-031 Osielsko na swój koszt.

2.AVITA przesyła reklamowany towar do producenta, a po załatwieniu reklamacji odsyła na swój koszt.

3.UWAGA! Nie przyjmujemy paczek z reklamacjami wysyłanych na nasz koszt.

4.Dniem wniesienia reklamacji jest dzień, w którym dotarła paczka z reklamowanym towarem do siedziby firmy AVITA.

5.Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od daty jej wniesienia. W ciągu 30 dni Użytkownik otrzyma odpowiedź zawierającą uzasadnienie, a także informację o trybie odwoławczym.

6.W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty wyżej wymienionych procedur pokrywa Klient.

7.W przypadku reklamacji dotyczącej kwoty zamówionego towaru lub usługi, Użytkownik zobowiązany jest wskazać kwestionowaną pozycję i kwotę.

VIII. REZYGNACJE z ZAMÓWIENIA, ZWROT TOWARU

1.Jeśli chcesz zrezygnować z zamówienia: z towaru zakupionego w Sklepie Internetowym możesz zrezygnować bez podania przyczyny do czasu kiedy zostanie wysłana wiadomość, że paczka z zamówionym towarem została kupującemu wysłana.

2.Jeżeli chcesz zrezygnować z dostarczonego towaru: w przypadku towaru zakupionego na potrzeby własne, nie związane z prowadzoną działalnością zawodową, możesz zrezygnować z towaru w ciągu 14 dni od daty jego dostarczenia.

3.Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie produktu kompletnego nie noszącego śladów użytkowania, w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu, do przesyłki należy dołączyć pismo informujące, że sprzęt zostaje odesłany na zasadach zwrotu, dołączyć oryginał dokumentu zakupu (faktura) oraz podać dokładne dane nabywcy wraz z numerem konta bankowego, na które mają być odesłane pieniądze. Zwracany towar prosimy bezpiecznie zapakować i na przesyłce w widocznym miejscu napisać "ZWROT".

4.Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie produktu. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

5.W przypadku zwrotu towaru, Klient ponosi koszty za transport w obie strony.

IX. POSTANOWIENIA DODATKOWE

1.Jeśli chcesz dokonać zmian w zamówieniach, które złożyłeś w odstępie dwóch dni: Jeśli zamówienie złożone pierwszego dnia nie zostało zrealizowane (wysłane) do momentu skompletowania kolejnego zamówienia, na życzenie klienta przesyłamy obydwa zamówienia w jednej paczce (jeżeli jest to możliwe i wówczas pobieramy opłatę pocztową tylko za jedną przesyłkę).

2.Jeśli chcesz zmienić zamówienie: Na prośbę klienta, przekazaną e-mailem lub telefonicznie, możemy dokonać zmian w złożonym zamówieniu - oczywiście jeśli zamówienie nie zostało już przez nas spakowane lub wysłane.

3.Użytkownik może udostępniać swoje konto osobom trzecim na własne ryzyko i odpowiedzialność. W razie zmian w danych osobowych zawartych w formularzu rejestracyjnym, Użytkownik niezwłocznie dokona ich aktualizacji. Użytkownik może zażądać usunięcia swoich danych osobowych z bazy danych AVITA wysyłając wiadomość email na adres: sklep@ avita.pl lub dzwoniąc pod numer 523241510.

4.Wszystkie nazwy handlowe, nazwy produktów, nazwy firm i ich loga użyte na stronie sklepu www.avita.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronach sklepu www.avita.pl użyte są w celach informacyjnych. Zawartość witryny (teksty, obrazki, grafiki) oraz wszystkie jej fragmenty stanowią własność firmy AVITA, producentów, dostawców lub firm współpracujących.

5.Cena w sklepie internetowym - cena produktu obowiązuje wyłącznie dla zamówień złożonych w sklepie internetowym www.avita.pl



Śledź nas na Facebooku